Copyright © 2024. All Rights Reserved

Често задавани въпроси (FAQ)

Как да направя поръчка през сайта?
1. Изберете продукт/и, които желаете да закупите като внимателно отбележите количество, цвят, модел и натиснете бутона "Купи".
 
2. Когато сте готови с пазаруването, отидете във вашата количка, натискайки бутона в горния десен ъгъл.
 
3. Прегледайте внимателно артикулите, които сте добавили и, ако всичко е коректно, натиснете бутона "Поръчай".
 
4. Въведете следните данни: Име и фамилия, телефон, имейл адрес, държава, град, адрес.
 
* Ако имате специфични изисквания към поръчката, моля да ги отбележете в полето коментар.
** Ако искате да ви бъде издадена фактура, моля кликнете върху съответната отметка.
 
5. На последната стъпка "Преглед на поръчка" изберете начин на доставка и метод на плащане.
 
* може да въведете код/ ваучер за отстъпка (ако имате такъв) в съответното поле, за да видите крайната цена на продуктите.

 

6. Натиснете отметка "Съгласен съм с общите условия и политиката за поверителност на сайта" и след това бутона "Поръчай".
 

 

** Ако имате допълнителни въпроси, можете да свържете с нас чрез контактната форма или на посочения телефонен номер.
Как се извършва достаката?
Поръчките, направени през онлайн магазин Full Circle се изпращат с куриерска фирма Спиди до посочен от вас адрес или до офис на куриера.
 
Колко време отнема доставката?
Ако желаният от вас продукт е наличен в нашия склад, доставката обикновено отнема между 3 и 5 дни.

 

За продукти, които не са налични в момента на поръчка, периодът на доставка е между 10 и 14 дни.
Методи за плащане
Заплащането в онлайн магазин Full Circle  се извършва по следните начини:

 

Опция 1: в брой (чрез пощенски паричен превод) директно на куриера при получаване на пратката.

 

* Запазете документа от доставчика за направен пощенски паричен превод, той замества касовата бележка и е доказателство за извършеното плащане.

 

Опция 2: с кредитна/дебитна карта

 

Опция 3: чрез банков превод

 

Опция 4: на изплащане с TBI Bank

 

ВАЖНО: Поръчките, направени с метод "Купи на изплащане с TBI Bank" се изпълняват след одобрение на заявката ви от страна на TBI и сключване на договор с тях.

 

 

Може ли да ми бъде издадена фактура?
Да, необходимо е да кликнете на опцията "Желая да ми бъде издадена фактура" на първа стъпка от етапа на завършване на поръчката и да попълните съответните данни на юридическото лице.
 
Фактурата ще бъде приложена към вашата пратка.
 
ВАЖНО! При плащане в брой пазете разписката за направен пощенски паричен превод, която ще получите от куриера при доставката, защото тя замества касовия бон и е необходимо да я прикрепите към фактурата.
Задължителна ли е регистрация в fullcircle.bg
Не, регистрацията в електронния магазин не е задължителна.
 
Може да пазарувате и без да имате акаунт като след завършване на поръчката ще получите автоматичен имейл с линк, който ви дава възможност да създадете такъв.
 

Предимствата да имате клиентски профил са :
 
  • няма да се налага да въвеждате данните си всеки път, когато искате да поръчате.
  • следите в реално време статуса на актуалните си поръчки.
  • имате достъп до историята на доставени поръчки.
Мога ли да променям поръчката след като е направена?
За всякакви промени по вече направени поръчки, моля да се свържете с нас чрез контактната форма.
 
Задължително отбележете номера на поръчката си, който може да видите в меню "Поръчки" или в имейла с потвърждение, изпратен от нас. 
Може ли да изпратите пратката ми с друг куриер?
Онлайн магазин Full Circle изпраща пратките само с куриерска фирма Спиди.
Мога ли да върна продукт?
Всяка онлайн покупка може да бъде отказана и върната в 14-дневен срок от датата на доставка.
 
Повече информация може да намерите тук >>>
 
Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас